Een brede coalitie vanuit sport, media, boeken, cultuur en horeca kwam vandaag naar buiten met de publiekscampagne #geenhogerebtw, een campagne die de Creatieve Coalitie samen met o.a. NOC*NSF, de KNVB, Koninklijke Horeca Nederland, Kunsten ‘92, NDP Nieuwsmedia en Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek uitvoeren.
De paginagrote krantenadvertentie is vandaag verschenen in vrijwel alle landelijke dagbladen: de Telegraaf, de Volkskrant, Algemeen Dagblad (ook in de regionale edities), Trouw, het Financieele Dagblad, NRC, Parool. Daarnaast verschenen er diverse artikelen in het AD, De Volkskrant en de NOS, en zelfs internationaal heeft VRT het opgepikt.
Deel de campagne en laat je stem horen tegen de btw-verhoging. Samen kunnen wij een verschil maken!
Meer informatie over de campagne
Heb je vragen over de campagne? Je vindt alle informatie op de website: geenhogerebtw.nl.