Menu Zoeken

Embassy of Dutch Creativity

DuPho is aangesloten bij de Embassy of Dutch Creativity, het samenwerkingsverband tussen ADCN, Dutch Digital Agencies, IAA Nederland, Orange Lions, Dutch Digital Design, VEA. De missie van de Embassy is om de wereldwijde creatieve gemeenschap tijdens het Cannes Lions Festival te inspireren met de Nederlandse geest van innovatie en ondernemerschap en het creatieve dna: ruimdenkend, multicultureel en interdisciplinair

Cannes Lions Festival

Sinds 1954 brengt het Cannes Lions International Festival of Creativity de gehele creatieve communicatie-industrie samen in Cannes om te leren, te netwerken en te vieren. Elk jaar biedt het festival vijf dagen op een inspirerende manier inzichten en gesprekken over het aanpakken van de grote problemen. Merken, bureaus, mediabedrijven en adviesbureaus kunnen hun resultaten verbeteren door de inzet van de hier gepresenteerde nieuwe marketingtools en kennis.

Een geslaagde handelsmissie voor DuPho

DuPho ging samen met SO 2019 genomineerden Wendelien Daan, Mark Engelen, Frank Ruiter én de Fotograaf des Vaderlands Jan Dirk van der Burg naar Cannes om de Nederlandse fotografie te vertegenwoordigen en te netwerken met de internationale creatieve industrie. De Embassy of Dutch Creativity had ook dit jaar een prominente plek tussen partijen als Google, Facebook en Spotify.

DuPho organiseerde ook een netwerklunch voor de drie SO 2019 genomineerden. Aan tafel zaten veel bekende reclamebureaus zoals Boomerang, Epidemie, N=5, Mediamonks, VBAT en SuperHeroes waaraan de fotografen hun werk en zichzelf konden presenteren. Ook relaties van buitenlandse reclamebureaus waaronder DDB Berlin haakten aan.

embassyofdutchcreativity.com